czwartek, 2 lipca 2015

Dlaczego zrezygnowałam z diety warzywno-owocowej?

Byłam w pełni gotowa sprostać temu wyzwaniu - 14 dni o warzywach i owocach, ale niestety mój organizm chciał inaczej.
Koniec diety warzywno-owocowej




Już po 4 dniach diety zdecydowałam o przejściu na zdrowe żywienie i porzuceniu warzywno-owocowego wyzwania. Rano w piątym dniu poczułam się bardzo słabo, a przez cały ten czas bolał mnie kręgosłup, kolana i spałam po 12h. Dodatkowo miałam spadek optymizmu do granic możliwości a w mojej obecnej sytuacji nie jest to wskazane:)

Zrozumiałam, że mój organizm nie potrzebuje/ nie chce być na samych owocach i warzywach. Chyba nie wszyscy mamy tak samo. Szczególnie, że jest to intensywny dla mnie czas pełen nowych zadań, podejmowania ważnych decyzji i przede wszystkim działania. Nie mogę sobie pozwolić na taki spadek formy - zwłaszcza psychicznej.

Może to znak, że mój organizm wcale nie potrzebuje tak długiego odtruwania i ma się całkiem nieźle:) Dieta na pewno nauczyła mnie przez ten krótki czas nowych smaków, wzmocniła moją silną wolę zwłaszcza na słodkie. Choć wczoraj musiałam skosztować sernika na zimna, ale na szczęście w wersji light:) Na pewno zauważyłam jedną rzecz, że mimo tego, że wcześniej wydawało mi się, że zdrowo jem to jednak nie było w mojej diecie dużo warzyw. Teraz staram się to zmienić i już teraz wcale tak długo czasu nie schodzi mi na przygotowywanie potraw.

Są więc plusy i zamierzam się ich trzymać:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz