sobota, 10 stycznia 2015

Zakupy naturalne i ze wschodu

Odkryłam sklep Skarby Syberii ponieważ czytałam dużo na temat odzywki drożdżowej do włosów Babci Agafii i chciałąm ją wreszcie wypróbować. A przy okazji dokupiłam jeszcze dwa specyfiki. Wszystkie kosmetyki sygnowane są znakiem "bez parabenów".


Kosmetyki jeszcze są w trakcie testowania ale już muszę powiedzieć o ekonomicznym sukcesie;)
Przede wszystkim zakupiona glinka biała ma 100 g i jest w cenie 5,94 zł! Poniżej zdjęci ile jej mamy po przesypaniu do słoika - wysokość naczynia 6 cm.. Warto jeszcze dodać, że w sklepie mamy różne rodzaje glinek, z różnych części świata.




Poza tym zamówiłam jeszcze serum "zatrzymanie młodości" do 35 roku życia (na pierwszym zdjęciu po prawej stronie). Ma dość  nieporęczne opakowanie, ponieważ nie ma dozownika a pipetę, która dość słabo się sprawdza w praktyce. Opakowanie zawiera 30 ml dość gęstego kremu w cenie 14,94 zł.

Maska drożdżowa natomiast bardzo ładnie pachnie i trzyma się ją na włosach od 1 do 2 minute. Tak przynajmniej jest napisane na opakowaniu. Dla mnie idealny czas;) Maski mamy 250 ml. Cena 10,45 zł. Jakiś spektakularnych efektów po niej nie zauważyłam, ale nic od razy - trzeba zapewne trochę cierpliwości.

Czekają mnie jeszcze zakupy w biochemii urody oraz przyrządzenie własnego toniku. Będę dawać znać.


1 komentarz:

  1. $1,001 per pound, 2 pounds, 4 ounces - Titanium Art - Titanium
    Buy premium quality ceramic pieces from titanium frame glasses Titanium apple watch titanium Art. Find smith titanium a complete listing of dental implants our titanium rod in femur complications exquisite ceramic products & services.

    OdpowiedzUsuń