sobota, 14 grudnia 2013

Płukanka na gardło, która działa cuda!



Moje gardło często sprawia mi problemy. Zwłaszcza od czasu, kiedy dopadło mnie jego ropne zapalenie. Dzięki temu spędziłam w szpitalu półtora tygodnia. I to w czasie wakacji.

To doświadczenie nauczyło mnie szczególnej troski o gardło. Już nawet niewielki ból czy "drapanie" zwalczam płukanką, która wielokrotnie w czasie choroby uratowała mi życie. To też wpis dedykowany Beacie, która właśnie przechodzi perypetie przeziębieniowe;)



Do płukanki potrzeba :

  • napar z szałwii
  • 1 łyżeczka soli morskiej
  • 4 krople płynnego propolisu
  • 1 łyżeczka domowego octu jabłkowego (przepis na ocet znajdziesz TUTAJ)
Napar powinien być lekko ciepławy, nie zimny. Płuczemy gardło co 2- 3 h w czasie intensywnych boleści lub profilaktycznie 3 razy dziennie. 



Dla mnie szałwia to podstawa domowej apteczki. Bez niej nigdzie się nie ruszam:)

Powodzenia w płukaniu!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz