sobota, 4 lutego 2012

I love Empik!!

Z zasady nie lubię chodzić w czas przecen po sklepach bez zaplanowanej listy zakupów, bo zawsze kupię coś niepotrzebnego, ale Empik to inna sprawa:)


Akurat postanowiłam znaleźć sklep pasmanteryjny do zaspokojenia mojej nowej pasji - szycia lecz niestety w centrum Krk nie odkryłam żadnego takiego sklepu. Najśmieszniejsze, że przy hali targowej jest jeden, ale był już zamknięty kiedy tam się znalazłam po długich godzinach buszowania w Empiku.

Ale wracając do rzeczy - na3 piętrze Empiku przy Rynku Głównym jest teraz ogromna wyprzedaż książek i  papierniczych rzeczy do scrapbookingu i decoupage.
Książki można nabyć już od 9,99 zł i znalazłam tam......


Prawie 900 stron po angielsku i.... akcja dzieje się w Cordobie, gdzie akurat ostatnio byłam. No, nie mogłam się powstrzymać. Oczywiście wmówiłam sobie, że będę tym sposobem uczyć się języka, ale tak szczerze to streszczenie z tyłu książki wystarczyło!

Na razie czytam "Achaję" Ziemiańskiego i jeszcze parę innych książek na raz, więc tę zostawię sobie na jakiś urlop.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz